معمار | فروش انواع مصالح ساختمانی در تهران

معمار | فروش انواع مصالح ساختمانی در تهران

معمار | فروش انواع مصالح ساختمانی در تهران

نمایشگاه تراکم شهری با معماری در ملبورن

 

دانشگاه RMIT

گالری هاب طراحی RMIT یک نمایشگاه جدید با معماری را به نمایش می گذارد و به بررسی سهم معماران ، طراحان و برنامه ریزان در شهرهای بزرگ با سکنه متراکم ، به ویژه در آسیا می پردازد.

Super Tight نه تنها از طریق ویژگی های رسمی یا مکانی بلکه با صدا و احساس نزدیکی به زندگی و کار نزدیک می نگرد. این امر از ما می خواهد که آنچه را که می توان استرالیا از همسایگان ما آموخت ، در نظر بگیریم ، در آنچه می توان به عنوان دیدگاهی برای آینده شهرهای همیشه در حال رشد خودمان دید.

سوپر تایت توسط معماران گراهام کریست (دفتر معماری RMIT / قطب جنوب) ، جان دویل (معماری RMIT / NAAU) و معمار مشهور ژاپنی Yoshiharu Tsukamoto (Atelier Bow-Wow / موسسه فناوری توکیو) انتخاب شده است. در این نمایشگاه مشارکت پزشکان شاغل در سراسر آسیا با نصب اصلی و اصلی توسط Taishin Shiozaki از آزمایشگاه Shiozaki ارائه شده است.

دکتر کریست می گوید: "" فوق العاده محکم "فضاهای کوچک ، شدید ، مستحکم و بیش از حد متراکم را نشان می دهد که به عنوان محصول جانبی سطوح شدید چگالی شهری ظاهر می شوند.

"محصول جانبی همگرایی بی سابقه کلانشهرها ظهور شهرنشینی جدید و معماریهای جدید ، مدلهای جدید برای زندگی و فرهنگ سازی است."

دکتر دویل در مورد تمرکز نمایشگاه بر آسیا و سهم همیاران ژاپنی توضیح می دهد.

"بیش از نیمی از جهان در شهرها زندگی می کنند ، بیش از نیمی از جهان در آسیا زندگی می کنند ، بیش از نیمی از بزرگترین جهان در آسیا است. بنابراین ، شهرهای آسیا در بررسی شیوه های جدید متراکم شدن شهرها مهم هستند. "

"همکاری با Yoshiharu Tsukamoto در Super Tight فرصتی برای گسترش تحقیقات آتلیهier بو-وو شناخته شده است ، مانند تحقیقات آنها در" رفتار معماری "، که به بهترین وجه از طریق آنچه آنها" معماری حیوانات خانگی "توصیف کرده اند - ساختمانهای بسیار کوچک فشرده شده اند. به فضاهای شهری باقیمانده در شهر. آنها فضاهای عمومی خرد ایجاد می کنند که به عنوان بسترهای تعامل اجتماعی و رفتارهای جدید شهری خدمت می کنند. "

طراحی نمایشگاه Super Tight شامل مجموعه ای از نصب های سفارشی - یک Tight Hem و Tight Bar - خواهد بود که به عنوان سایت هایی برای گفتگو و کارگاه های منظم در طول نمایشگاه دو برابر خواهد شد. تصاویر و فیلم بر روی دیوار گالری پیش بینی می شود تا سینمای تنگ ساخته شود ، که شامل آثار ویدئویی و فیلم های مستند است که از شیوه های بیش از 15 معمار ، طراح و هنرمند در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه کار می کنند.

یک فضای گالری دوم نصب "تراکم تنگ ، آشنایی تنگ ، همپوشانی شهر" توسط آزمایشگاه شیوزاکی خواهد بود. این نصب شامل نقشه ها و فیلم های معماری است ، که درون یک تابلوی مقوایی قرار گرفته اند و طول فضای گالری را فشرده می کند.

کریست می گوید: "شهرهای استرالیا با پدیده های زندگی با چگالی بالا و خانه های کوچکتر دست و پنجه نرم می کنند."

وی گفت: "ما ممکن است هنوز همان مسائل اجتماعی و اقتصادی را نداشته باشیم که منجر به ایجاد شهرهای بزرگ متراکم در آسیا شده است اما می فهمیم که اشغال متراکم می تواند به تنگنای فرهنگی منجر شود و این می تواند ارزشمند ، لذت بخش و دشوار باشد. همگی در یک زمان."

این نمایشگاه تا شنبه 21 سپتامبر 2019 دایر است

منبع :

https://fa.wikipedia.org/wiki/معماری


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۳:۲۷:۲۳ | نویسنده : امید فتاح | نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.