معمار | فروش انواع مصالح ساختمانی در تهران

معمار | فروش انواع مصالح ساختمانی در تهران

معمار | فروش انواع مصالح ساختمانی در تهران

آجرهای Sandmain Balmain به زیبایی شناسی بی موقع خانه Merewether می افزاید

 

آجر و Pavers PGH

به گزارش سنگاج دارایی های سرمایه گذاری چالش های بی نظیری را برای صاحبان و معماران به وجود می آورد. بر خلاف خانه های ساخته شده برای پاسخگویی به نیازها و انتظارات مالک ، یک ملک سرمایه گذاری نیاز به جذابیت بسیار گسترده تری دارد که هم به خریداران آینده نگر باشد و هم برای مستاجران بالقوه.

آجر سفال دارایی های سرمایه گذاری اغلب با محدودیت های فضا و بودجه روبرو هستند. این مورد در مورد خانه Merewether بود که یک سایت چالش برانگیز داشت. خانه واقع در حومه ساحل نیوکاسل در Merewether ، خانه جدید توسط تیم در Space Design Architecture (SDA) طراحی شد تا به جای اینکه توسط آن تعریف شود ، به این محدودیت ها پاسخ دهد.

دانیل بوش ، مدیر SDA می گوید: "وقتی سایت چالش برانگیز است ، اغلب بهترین راه حل استفاده از عناصر منحصر به فرد و استفاده بیشتر از آنچه در دسترس شما است" می گوید. وی گفت: "این سایت بسیار باریک و جمع و جور بود ، اما فرصت های خوبی برای گسترش فضاها به فضای بیرونی وجود داشت ، در حالی که هنوز تمرکز جدی روی کاربردی و زیبایی شناسی داشت.

هدف ما این بود که حداکثر فضا را بسازیم و خانه ای راحت و راحت ایجاد کنیم ، نه تیز و تیز. ما این کار را با قرار دادن اتاق ها به دقت انجام دادیم تا ویژگی های سایت را تقویت کنیم و فضاهای لایه بندی را به شکلی انجام دهیم که هم مناطق خصوصی ، هم صمیمی و هم مناطق باز و متصل را امکان پذیر کند. بوش اضافه می کند که یک محوطه کوچک حیاط کوچک و بالکن در تمام طبقه تضمین می کند که خانه بی زحمت به فضای زندگی در فضای باز متصل شده و حس فضای را تقویت می کند.

قیمت آجر نسوز با توجه به بلوک جمع و جور 242 متر مربع ، نتیجه نهایی طراحی بسیار چشمگیر است. خانه Merewether از چهار اتاق خواب ، سه حمام ، دو اتاق نشیمن و دو فضای ماشین تشکیل شده است.

با توجه به اینکه این یک دارایی سرمایه گذاری است ، معماران در مورد زیبایی شناسی بی موقع تصمیم گرفتند که جذابیت گسترده تری برای صاحبان آینده داشته باشد. پالت مواد SDA ترکیبی از مواد کلاسیک و معاصر است که به صورت بصری و عملی با مکان کار می کند.

آجرهای Balmain Sandstock از PGH Bricks & Pavers بخش بزرگی از طبقه زیرزمینی و حصار جلو را پوشانده است ، در حالی که تخته سبک و روکش خاردار ، تخته های هوا و رندر سطح بالایی را ارائه می دهند ، تضاد چشمگیر هم از نظر رنگ و هم در بافت ایجاد می کنند.

بوش توضیح می دهد: "ما این آجر خاص را انتخاب کردیم زیرا ما به دنبال چیزهای منحصر به فردی بودیم که بتوانیم از آن به عنوان جایگزینی برای آجر بازیافت شده برای تکمیل احساس شهری شهری که در تلاش برای رسیدن به خانه بودیم استفاده کنیم. "ما قبلاً بارها از آجرهای PGH استفاده کرده ایم ، بنابراین اولین جایی بود که آجر Balmain را نگاه کردیم و کاملاً مناسب پیدا کردیم.

وی می افزاید: "نوع شناسی خانه ها در Merewether بسیار متنوع است و اگرچه این منطقه ساحلی است ، اما مکان هنوز به عنوان شهر داخلی طبقه بندی می شود." "به طور کلی این پروژه دارای یک احساس شهری در صنعت است که هدف ما از ایجاد نقطه تفاوت و جلوگیری از مطابقت با انتظارات ساحلی را برآورده می کند."

بریک همچنین در سطح عملی برای معماران کار می کرد. آجر به عنوان یک مصالح ساختمانی مستحکم برای تنظیمات ساحلی ایده آل است و می تواند شدیدترین شرایط آب و هوایی را تحمل کند - آجرهای درجه حرارت به طور خاص برای مقاومت در برابر شرایط نمکی ساخته شده اند. آجر همچنین یک ماده عایق عالی است که باعث راحتی و کارآمد خانه می شود.

خانه ای زیبا با طراحی زیبا ، فضاهای مدرن و مجلل را برای زندگی چند نسل ارائه می دهد ، در حالی که یک پالت سیاه و سفید معاصر از بیرون به داخل و در سراسر خانه گسترش می یابد تا انسجام و جریان را اضافه کند. این گرما از لهجه های چوبی به شکل درها ، پله ها و کابینت آشپزخانه و همچنین آجرهای بیرونی ناشی می شود.

بوش می گوید: "با همکاری نزدیک با ساختمان پلاتین ، ما توانستیم خانه ای را طراحی کنیم که به بازار هدف جذاب باشد و با اهداف توسعه مشتری مطابقت داشته باشد." "این طرح با تهیه غذا به طیف گسترده ای از خریداران آینده نگر ، از یکپارچگی معماری و کیفیت طراحی با مزایای مالی استفاده می کند."

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۵:۵۶ | نویسنده : امید فتاح | نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.