معمار | فروش انواع مصالح ساختمانی در تهران

معمار | فروش انواع مصالح ساختمانی در تهران

معمار | فروش انواع مصالح ساختمانی در تهران

بررسی جدیدترین آجر آهی نما

InBrick ™ توسط PGH Bricks & Pavers

PGH Bricks & Pavers محصولی هیجان انگیز جدید و خلاقانه - InBrick launched راه اندازی کرده است. داغ روی پاشنه های CORIUM ، که در ابتدای سال 2018 راه اندازی شد ، InBrick حتی پیشرفت بیشتری را ارائه می دهد و قرار است معماران ، سازندگان و توسعه دهندگان را انتخاب کنید و ساخت آجر را با انتخاب بیشتری روبرو کنید.

InBrick زیبایی و دوام ماندگار آجر سنتی را با تمام مزایا و کارایی بتن پیش ساخته ترکیب می کند. توانایی بتن پیش ساخته در ساختن هر نوع شکل ، آن را به یک مصالح ساختاری مشخص تبدیل می کند. سیستم آجری این لایه ای InBrick کاشی های اصلی آجری خشت را درون تابلوهای بتونی پیش ساخته تعبیه کرده است و زیبایی و زیبایی آن از آجر ، با زیبایی ماندگار خود ، بتونه را از قبل آماده می کند. این تابلوهای پیش ساخته بسته به نوع ساختمان و کاربرد آن می توانند برای مقاصد ساختاری یا غیر سازه ای باشند.

برای معماران InBrick به معنی انعطاف پذیری بیشتر در طراحی است. این یک راه حل طراحی ساختاری را با استفاده از روش های معمول از پیش معمول فراهم می کند که دارای قوس ها ، هدرها ، سوفیت ها ، و الگوهای مختلف دروس و اندازه های آجر است. طیف وسیعی از رنگ ها ، اندازه ها و بافت ها از آجرهای PGH & Pavers در حال ارائه ، از پایان های سنتی آجری گرفته تا گزینه های لعاب دار دقیق ، بی حد و حصر است ... به معنی هر چیزی ممکن است.

برای توسعه دهندگان و سازندگان ، InBrick یک راه حل طراحی ساختاری را با استفاده از روش های معمول نصب زود هنگام ارائه می دهد و نیازی به نیروی کار اضافی در سایت یا بعد از نصب سطح کار ندارد.

استفاده از InBrick به معنای تسریع در ساخت و ساز و زمان محاصره ، و در نتیجه راندمان هزینه قابل توجهی است. در خارج از کشور ساخته شده و آماده نصب است. InBrick هر شکل و اندازه آجری را در خود جای داده است و می تواند در انواع برنامه های پروژه - قبل از ریخته گری ، شیب گیری یا ریخته گری در محل مورد استفاده قرار گیرد. و از آنجا که یک آجر تزئینی واقعی دارد ، InBrick از نگهداری بسیار کم است.

برای پیمانکاران پیش ساز ، که می خواهند بار چرخه سریع داشته باشند ، InBrick یک سیستم امتحان شده و آزمایش شده را فراهم می کند که باعث کاهش زمان کار می شود و برخلاف هر چیز دیگری که در بازار موجود است ، اداره و مونتاژ آن آسان است. InBrick را می توان در هر بستر مونتاژ کرد ، بدون اینکه نیازی به زیرپوش یا فرم های تخصصی باشد. طراحی یکبار مصرف به معنای عدم تمیز کردن بوش بین چرخه ها و عدم اختصاص تخت مخصوص آجر است.

مزایای InBrick بسیار است ، از جمله:

ظاهر و آجری واقعی را به دست می آورد
انعطاف پذیری را با طیف بی حد و حصر رنگ ها و بافت های آجری طراحی کنید
قوس ها ، هدرها ، سوفیت ها و الگوهای چندین دوره و اندازه های آجری را در خود جای می دهد
زیبایی آجری را با مزایای بتن پیش ساخته ترکیب می کند
روش مقرون به صرفه برای دستیابی به جزئیات پیچیده آجر
نصب آسان با زمان ساخت سریع و محوطه
طراحی و پشتیبانی گسترده فنی از PGH Bricks & Pavers - یکی از بزرگترین تولید کنندگان آجر استرالیا

با استفاده از InBrick می توان از نمای آجری برای ایجاد خیره کننده در طراحی و ساخت سازه های بتونی استفاده کرد. این طرح آجری اصلی را برای پروژه هایی که پانل های بتونی از پیش ساخته مورد نیاز است ارائه می دهد. InBrick اجازه می دهد تا الگوهای پیوندی نوآورانه ، پیچیده و دقیقی به سرعت و با هزینه بسیار مناسب به وجود بیایند و در نتیجه ارتفاعات خیره کننده ای از آجر ایجاد شود.

InBrick از PGH Bricks & Pavers به ​​همراه CORIUM قصد دارد انقلابی در نحوه نگاه معماران ، سازندگان ، توسعه دهندگان و پیمانکاران پیش ساخته در استفاده از آجر ایجاد کند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۷:۰۸ | نویسنده : امید فتاح | نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.